Pages

Thursday, October 1, 2009

shopping rayer with the boss

12hb september 2009..


me n my boss pi shopping baju raye sesama~ haha..


after separuh bulan spend the fasting month by surveying the most budget-able spot to shop for the new baju raya, lastly, i decided to take my boss to buy hers in tesco shah alam..


supposedly kitorang saing skali dari kilang ke tesco, then after buy, balik la ke rumah masing-masing.. i am in shah alam.. my boss in kepong..


however, my boss have to send my other boss to the airport to go back to penang, where he stay.. so the plan has been changed last minute ---->> i go back home first, then lebih kurang pukul 5.30 petang, we meet in tesco shah alam to do the baju raya shopping and some hamper shopping for the customers..


the plan worked! my boss memang nak beli sangat baju kurung, tapi tak reti sangat nak pi cari lubuk.. so, dengan adanya dis pembantu am.. she is managed to fulfil her dreams on her nice type of baju kurung..hoho..


i arrived early n already tawaf beberapa kali in the ground floor of the tesco.. kebiasaannya masa nak raya, baju raya in this tesco shah alam akan ada banyak choice n affordable untuk the budget-er like me la.. ala..baju kurung aka baju raya nak buatpe mahal-mahal sangat.. lagipun nak kene pilih yang selesa n sesuai dipakai untuk pi ofis..huhu..


my boss managed to find hers..2 pasang baju kurung.. 1 set is the jarang-jarang one..yang kene pakai ngan tube tu.. she chose pink kaler.. another set is the korean silk type yang cam batik2 sket design dia.. tak ingat sangat kaler dia..maybe blue kot..terlupa sudaa..


but unfortunately for me.. i didn't manage to find mine.. takde yang berkenan di hati plak..untuk seorang yang muda belia ni..huhu.. (oh~dah tua)


selesai shopping baju raya, we headed upstairs to buy the hamper raya.. we bought 3, which equal to rm80 each.. surprisingly, i got to choose 1 for me n my family..n i choose the rm180 set..hihi.. APPROVED~ hihi..


rm180 harganyer..


setelah dibentangkan, dikeluarkan segala isi perutnya~


my boss let me choose, as a gift on my hardworks! thanx boss~


sampai sekarang, isi kandungan hamper ni masih lom habes di-lantak lagi.. macam malas jer nak makan, macam banyak jer makanan nak makan mase raye ni... hoho..

0 comments: