Pages

Saturday, October 24, 2009

wedding syam n sara in kubang pasu

i've got dis invitation thru facebook.. actually, i baru jer buat facebook, then terus dapat invitation untuk pi wedding ni.. kat kedah, okey.. i replied: yes, will attend.. (for the rvsp, betui ea?? haha..)

earlier, got 1 message from syam untuk bagi address to send the invitation card personally to me..


so, i took my vacation to the north 2 weeks lebih lambat dari yang sepatutnya.. just to attend dis wedding..


on 24 oct 2009, i took off from sungai petani utara exit, up to hutan kampung toll, then up sket lagi ke tol jitra.. then, masuk exit 181 and terus jumpa signboard to kompleks pentadbiran kubang pasu, where the venue of reception is the dewan utama -lah..


went there with my abg.. tq so much dear for spending some of ur precious time for me with me today..


masuk2 kat pintu jer the groom dah senyum sampai ke telinga when he saw me.. dari air mukanya, he is so glad n sangat grateful when i finally reached there.. quickly wish (the bride jauh sket la dari dia dat time)..n bagi hadiah..which specially brought all the way from selangor..


my abg n me gerak makan dulu..


my abg go smoke outside pas dia abes n leave me to stay a bit longer inside..


i managed to be around during potong kek session.. amek gamba live lah of the couple there coz tak sempat amek gamba bersanding tadi..huhu..



dapat bunga telur~



other pic captured here...




lastly, congratulates them before traveling back to check-in in another hotel plak for this nite's stay..


untuk syam n sara.. tahniah atas wedding ni.. semoga korang akan bersama sehingga ke akhir hayat.. syam: jaga sara lek-lok.. take care both of u..


i stay in prai.. in hotel layang-layang for another 1 nite before going back to shah alam again, tomorrow.. (lom beli tiket lagi..berani mati lah..hoho..)

0 comments: