Pages

Sunday, September 26, 2010

gadis semasa

time for a short update summore..

currently humming to dis sound by yuna..



leh cek-kid-daut dis video key.. tak sure la kalau ada atau tak official video, tapi orait ah ni.. bukan video statik, i likee..

sangat la boleh dikaitkan dengan kehidupan ai sekarang ni.. huhu..

korang leh layan sekali ngan lyric credit kat sini..


oh begini rasanya cinta
berani aku lagu kan kuasanya
dan aku begitu
naif untuk dirimu kerna usia

oh sekarang bukannya masa
utk kau ungkit lagi salah siapa
dan engkau terlalu ego untuk diriku
kau memang begitu

bukalah mata
yang selama ini kau pejamkan
dan lihatlah diriku
buanglah buanglah, buanglah curiga
yang telah lama kau simpan
yang mungkin memudaratkan mu

aku memang begitu
tetap seperti dahulu
terlalu jujur untuk duniamu

kau mahukan gadis biasa
yang bisa memberikan kau segalanya
dan aku begitu
muda utk dirimu
kau memang begitu

kau mahu perubahan dunia
tetapi pada aku
kau sama saja
dan engkau begitu
ego untuk diriku
kau memang begitu

bukalah mata oh
yang selama ini kau pejamkan dan lihatlah diriku
buanglah buanglah, buanglah curiga
yang telah lama kau simpan
yang mungkin memudaratkan mu

aku memang begitu
tetap seperti dahulu
terlalu jujur untuk dunia mu

bukalah mata oh
yang selama ini kau pejamkan
dan lihatlah diriku
buanglah buanglah, buanglah curiga
yang telah lama kau simpan
yang mungkin memudaratkan mu

aku memang begitu
tetap seperti dahulu
terlalu menyayangi dirimu
oh…
aku memang begitu
tetap seperti dahulu
terlalu jujur untuk diri
terlalu jujur untuk diri
terlalu jujur untuk dirimu…
oh oh


tetibe plak lagu ni dah jadik lagu harian.. tapi belasah la kan??

nanti nak kene pi dedicate lagu ni to a sumbody.. but dat is next month nyer story la..

enjoy dis song y'all..

ader yang tak suka with dis song, but for me, it's kind of a new music dimension from yuna.. takder meleleh ape lah.. just sum strong words for guys yang tak begitu memahami girls.. huhu..

listen to the song n dalami maksud lagu ni key..

2 comments:

Azuan said...

tgh download vid nie..hohoo

akak eskrem said...

enjoy the song..

hihi ^_^